Veelgestelde vragen

We streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk naar je op te sturen. Bestel je vóór 16:00, dan zorgen wij ervoor dat deze dezelfde dag nog verzonden wordt!

Zodra wij jouw pakket verstuurd hebben, krijg je van ons een bevestigingsmail. Hierin kun je je track&trace vinden.

Wij hanteren een wettelijk verplicht retourbeleid. Dit betekent dat je bestelling binnen 14 dagen bij ons aangemeld moet zijn. Er moet ook een geldige reden zijn om je bestelling kosteloos te retourneren. Klik hier om het volledige retourbeleid te zien + je retour aan te melden.

Jazeker! Dit doe je op de volgende manier: Heb je het product of de producten gevonden die je wilt bestellen? Voeg het product toe aan je winkelwagen, druk vervolgens op 'bestellen', ga naar 'afrekenen' en kies vanaf hier de gewenste bezorgoptie. LET OP: Om producten af te halen willen wij jou vragen contact met ons op te nemen zodat we een afspraak kunnen in plannen. (dit kan doormiddel van de livechat) Neem hiervoor ook de orderbevestiging van de mail mee.

Geen paniek, neem gelijk contact met ons op via de live chat, via het contactformulier of zelfs door ons persoonlijk te bellen of appen!

De retourkosten zijn over het algemeen voor de klant, mits er iets mis is met het product zelf. Weet je het niet zeker, stuur ons gerust een bericht en wij zullen zoeken naar een oplossing!

We streven ernaar om zoveel mogelijk producten op voorraad te hebben. Mocht jouw product niet meer op voorraad zijn, dan proberen we met man en macht om dit zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen.

Ja, klik hier voor onze cadeaubonnen.
Beschikbaar in verschillende prijzen.